dimecres, 20 de novembre del 2013

ALGUNES ACLARACIONS


Hola a tots!

Primer que res volia demanar-vos comprensió pels problemes que aquesta situació puga ocasionar. Tant per part del centre, com de mi mateixa, hem fet allò necessari perquè envien a un substitut el més aviat possible. Des del primer moment s'ha aportat la baixa a Conselleria, així que pensem que els pròxims dies els alumnes ja tindran un mestre nou fins que jo puga tornar.
 
Estic segura que els meus companys estan atenent als xiquets com se mereixen, tot i així, a la meua tornada farem un repàs general de tots els continguts. A més, com ja vos vaig comentar a la reunió inicial, l'educació és un procés, i el fet de fer o no un examen no té una gran rellevància. El més important és que els alumnes aprenguen i tinguen bons resultats a final de curs.
 
Respecte a l'examen d'aquest divendres de Coneixement del medi, a l'espai de Ciències del blog els alumnes poden practicar alguns dels temes tractats. De totes maneres de segur que els ix molt bé. Ja li he demanat als meus companys que els donen els llibres perquè puguen estudiar a casa.
 
Si teniu qualsevol dubte vos demane que m’ho pregunteu sense cap problema, no és una molèstia en absolut.

Un bes molt fort a tots els xiquets i espere voreu-vos prompte.
 

2 comentaris:

  1. hola Maite:
    Com estás? esperem que tornes prompte, els nens et troben a faltar, pero lo primer es la salut. Cuida´t molt. Avui ha vingut la profesora nova. T´agraim molt que encara estant de baixa ens informes dels examens i de les coses dels cole. GRACIES.
    Susana Flor,

    ResponElimina
  2. Hola Susana! Ja estic molt millor i a l'espera q me deixen tornar. He parlat amb Leticia i ja m'ha possat al dia, però gràcies per avisar-me de les novetats. Ens veiem prompte, una abraçada

    ResponElimina